Тук ще слагаме информация за моделите и ще задавате въпросите които ви интересуват.
Инфо эа наградата на камион на годината 2008
Двата нови модела на MAN TGX и TGS, спечелиха приза “Камион на годината за 2008” на Европейското шоу за наземен транспорт 2007 г.
Така MAN Nutzfahrzeuge е първият производител на камиони, който печели престижната награда на международното жури за седми път.
Журито от известни търговски журналисти от 20 европейски страни избра двата нови модела от Trucknology поколението за най-добри.
MAN TGX и TGS ще отпразнуват световната си премиера на Панаира за търговски превозни средства в Амстердам. При разработването на двата нови модела в клас тегло от 18 до 50 тона бе наблегнато върху надеждността, икономичността и комфорта.
Наградата бе получена лично от Антон Вайнман, председател на Изпълнителния борд, в Амстердам на 25 октомври. “Призът “Камион на годината за 2008“ е прекрасна награда за целия екип на MAN, който свърши чудесна работа от разбработването до производството на двата нови модела. Новите камиони поставят стандарти на надеждност, икономичност и комфорт в индивидуалните си класове превозни средства. “Журито оцени това със своя вот”, заяви Вайнман, цитиран от Speed-Press
MAN отново на челни позиции
TGA спечели за пореден път на ежегодно организирания сравнителен тест в категорията на 430 к.с., известен още като Тест “1000 точки”
За него журналистите на lastauto omnibus, както и работещите съвместно с тях колеги от специализирани издания от Белгия, Франция, Великобритания, Холандия и Испания, покани четирите най - продавани европейски влекача, при които са спазени най-важните пропорции между умерената мощност, голямата кабина, ниския разход на гориво, като същевременно на водача са подсигурени: комфорт, пространство и свобода на движението. И така, на старта застанаха новият MAN 18.430 с революционния си двигател D20 Common-Rail и размер на кабината XXL, Мерцедес Актрос 1844 - кабина Megaspace, Скания R 420 с висок покрив и Волво FH 12-420 - кабина Globetrotter – XL.
За да бъдат определени обаче точно мощността и разходите се изминава по една не много дълга отсечка, но същевременно тежка от топографска гледна точка тестова отсечка. И за да бъде всичко възможно най-обективно – всеки водач пътува с всеки един от влекачите с еднакви седлови ремаркета по едно и също трасе. Така се изключва влиянието на шофьора и ремаркето върху параметрите. Придужаващият шофьора журналист същевременно има възможността да събира впечатления за комфорта по време на пътуване, предавките, както и зрителното пространство на автомобила.
Избраната отсечка Кузел (северозападно от Кайзерслаутерн) - Хасборн (североизточно от Трир), Германия с дължина точно 178,5 км., бе измината точно четири пъти, след което във втората част на теста - на летището близо до Кайзерслаутерн, товарните автомобили бяха предоставени изцяло на разположение на тестващите ги журналистите. Точките бяха раздавани изключително разумно – като оценявано бе всичко – от ключовите: разход, полезен товар, разход при сервизно обслужване, до екстрите - при кабината например бяха оценявани включително и отделенията за депониране на багаж, както и изработката. Фотограф и специален снимачен екип се погрижиха всички детайли да бъдат документирани.
След сумирането на точките – абсолютният победител с голяма преднина бе MAN, който благодарение и на революционния си двигател D20 Common-Rail получи абсолютно заслужено своите 848 точки.
Инфо эа наградата на камион на годината 2008
Двата нови модела на MAN TGX и TGS, спечелиха приза “Камион на годината за 2008” на Европейското шоу за наземен транспорт 2007 г.
Така MAN Nutzfahrzeuge е първият производител на камиони, който печели престижната награда на международното жури за седми път.
Журито от известни търговски журналисти от 20 европейски страни избра двата нови модела от Trucknology поколението за най-добри.
MAN TGX и TGS ще отпразнуват световната си премиера на Панаира за търговски превозни средства в Амстердам. При разработването на двата нови модела в клас тегло от 18 до 50 тона бе наблегнато върху надеждността, икономичността и комфорта.
Наградата бе получена лично от Антон Вайнман, председател на Изпълнителния борд, в Амстердам на 25 октомври. “Призът “Камион на годината за 2008“ е прекрасна награда за целия екип на MAN, който свърши чудесна работа от разбработването до производството на двата нови модела. Новите камиони поставят стандарти на надеждност, икономичност и комфорт в индивидуалните си класове превозни средства. “Журито оцени това със своя вот”, заяви Вайнман, цитиран от Speed-Press
MAN отново на челни позиции
TGA спечели за пореден път на ежегодно организирания сравнителен тест в категорията на 430 к.с., известен още като Тест “1000 точки”
За него журналистите на lastauto omnibus, както и работещите съвместно с тях колеги от специализирани издания от Белгия, Франция, Великобритания, Холандия и Испания, покани четирите най - продавани европейски влекача, при които са спазени най-важните пропорции между умерената мощност, голямата кабина, ниския разход на гориво, като същевременно на водача са подсигурени: комфорт, пространство и свобода на движението. И така, на старта застанаха новият MAN 18.430 с революционния си двигател D20 Common-Rail и размер на кабината XXL, Мерцедес Актрос 1844 - кабина Megaspace, Скания R 420 с висок покрив и Волво FH 12-420 - кабина Globetrotter – XL.
За да бъдат определени обаче точно мощността и разходите се изминава по една не много дълга отсечка, но същевременно тежка от топографска гледна точка тестова отсечка. И за да бъде всичко възможно най-обективно – всеки водач пътува с всеки един от влекачите с еднакви седлови ремаркета по едно и също трасе. Така се изключва влиянието на шофьора и ремаркето върху параметрите. Придужаващият шофьора журналист същевременно има възможността да събира впечатления за комфорта по време на пътуване, предавките, както и зрителното пространство на автомобила.
Избраната отсечка Кузел (северозападно от Кайзерслаутерн) - Хасборн (североизточно от Трир), Германия с дължина точно 178,5 км., бе измината точно четири пъти, след което във втората част на теста - на летището близо до Кайзерслаутерн, товарните автомобили бяха предоставени изцяло на разположение на тестващите ги журналистите. Точките бяха раздавани изключително разумно – като оценявано бе всичко – от ключовите: разход, полезен товар, разход при сервизно обслужване, до екстрите - при кабината например бяха оценявани включително и отделенията за депониране на багаж, както и изработката. Фотограф и специален снимачен екип се погрижиха всички детайли да бъдат документирани.
След сумирането на точките – абсолютният победител с голяма преднина бе MAN, който благодарение и на революционния си двигател D20 Common-Rail получи абсолютно заслужено своите 848 точки.