Новини от Автосалон София 2008
На второто специализирано издание на Автосалон София 2008, посветено на автомобилите с комерсиално предназначение, му тръгна „по вода”. Преобладава участието на лекотоварните автомобили от различни марки, включително множество нови модели, чиито премиери бяха неотдавна.
По-слабо е участието при товарните автомобили от среден и тежък клас. В деня за медиите (13 юни) бяха представени три премиери. Миркат ООД ознаменува откриването на салона с европейската премиера на 3 модификации от гамата на Ford Cargo: седловия влекач 1835Т, триосно шаси 2535Т, оборудвано с хладилен фургон Lamberet и четириосно шаси 3235S с полезен товар 23 т, оборудвано със система за опериране с контейнери. Двигателят вече е 9-литров Ecotorq Евро-4/350 к.с., с впръскване Common Rail и блок от чугун CGI.
Рено-Нисан България дебютира в сегмента на малките камиони с отличния Nissan-Cabstar, предлаган в изпълнения за обща маса до 2,8, 3,2 и 3,5 тона (управляват се със свидетелство за правоуправление от категория С) и във варианта 4,5 тона, с единична или двойна кабина и междуосия 2,5, 2,9 и 3,4 метра.
Третата премиера, на която ще могат да се насладят само посетилите салона в първите дни на изложението, е най-мощният сериен влекач: флагманът на MAN - TGX с двигател V8 и мощност 680 к.с.
На второто специализирано издание на Автосалон София 2008, посветено на автомобилите с комерсиално предназначение, му тръгна „по вода”. Преобладава участието на лекотоварните автомобили от различни марки, включително множество нови модели, чиито премиери бяха неотдавна.
По-слабо е участието при товарните автомобили от среден и тежък клас. В деня за медиите (13 юни) бяха представени три премиери. Миркат ООД ознаменува откриването на салона с европейската премиера на 3 модификации от гамата на Ford Cargo: седловия влекач 1835Т, триосно шаси 2535Т, оборудвано с хладилен фургон Lamberet и четириосно шаси 3235S с полезен товар 23 т, оборудвано със система за опериране с контейнери. Двигателят вече е 9-литров Ecotorq Евро-4/350 к.с., с впръскване Common Rail и блок от чугун CGI.
Рено-Нисан България дебютира в сегмента на малките камиони с отличния Nissan-Cabstar, предлаган в изпълнения за обща маса до 2,8, 3,2 и 3,5 тона (управляват се със свидетелство за правоуправление от категория С) и във варианта 4,5 тона, с единична или двойна кабина и междуосия 2,5, 2,9 и 3,4 метра.
Третата премиера, на която ще могат да се насладят само посетилите салона в първите дни на изложението, е най-мощният сериен влекач: флагманът на MAN - TGX с двигател V8 и мощност 680 к.с.