Световни Новини
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°1
Световни Новини
Тук ще слагаме новини по света и у нас за камионите и всичко което ги засяга
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°2
Re: Световни Новини
Кризата засегна и Schmitz Cargobull
Невиждан спад в продажбите на ремаркета и полуремаркета в Европа предизвика предприемането на мерки за овладяване на положението. Преди дни ръководството на един от европейски лидери в бранша отчете спад от 94% в търсенето на ремаркета и полуремаркета за първото тримесечие на 2009 г. спрямо същия период на м.г.
От компанията смятат да съкратят част от персонала и да намалят работното време в своите производствени бази. Лично изпълнителният директор на Schmitz Cargobull Улрих Шюмер заяви пред медиите, че фирмените анализатори не прогнозират пазара ще се съвземе скоро. За това компанията ще бъде принудена да намали броя на служителите в допълнение към първите предкризисни мерки от есента на 2008 г.
Шюмер споделя, че кризата е дошла след период на търсене надхвърлящ капацитета на производствените мощности. Този силен растеж е главната причина за лошото състояние на пазара. Съкращенията засягат 350 служители на временен договор, но няма да се отразят на 150-те стажантски места, допълват от Schmitz Cargobull.
Невиждан спад в продажбите на ремаркета и полуремаркета в Европа предизвика предприемането на мерки за овладяване на положението. Преди дни ръководството на един от европейски лидери в бранша отчете спад от 94% в търсенето на ремаркета и полуремаркета за първото тримесечие на 2009 г. спрямо същия период на м.г.
От компанията смятат да съкратят част от персонала и да намалят работното време в своите производствени бази. Лично изпълнителният директор на Schmitz Cargobull Улрих Шюмер заяви пред медиите, че фирмените анализатори не прогнозират пазара ще се съвземе скоро. За това компанията ще бъде принудена да намали броя на служителите в допълнение към първите предкризисни мерки от есента на 2008 г.
Шюмер споделя, че кризата е дошла след период на търсене надхвърлящ капацитета на производствените мощности. Този силен растеж е главната причина за лошото състояние на пазара. Съкращенията засягат 350 служители на временен договор, но няма да се отразят на 150-те стажантски места, допълват от Schmitz Cargobull.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°3
Re: Световни Новини
Нова гума на Goodyear одобрена от Scania
Scania е първият производител на камиони и автобуси, който одобри новата гума на Goodyear, предназначена за монтаж на недвигателни и управляеми мостове. Гумата Goodyear Marathon LHS II 375/50R22.5 е с уникален за Goodyear размер и е продукт на технологията Max Technology. Тя позволява натоварване на предната ос до 8 тона, нисък просвет на автомобила, нанася по-малко повреди на пътната настилка и осигурява намален разход на гориво. След проведени тестове Scania одобри гумата и стана първият производител на автомобили, който я предлага с камионите си. Новият продукт е плод на концепцията AirMax на Goodyear Max Technology и е с увеличен обем на въздуха без това да увеличава диаметъра. Marathon LHS II 375/50R22.5 е с шарка и материал на протектора, комбинирани по FuelMax Technology на Goodyear. Допълнително предимство на модела е че гумите от него могат да бъдат пренарязани и регенерирани за ремаркета. Камионите Scania с гуми Goodyear Marathon LHS II 375/50R22.5 ще бъдат налични от пролетта на 2009 г. и ще бъдат монтирани на всички незадвижващи оси.
Scania е първият производител на камиони и автобуси, който одобри новата гума на Goodyear, предназначена за монтаж на недвигателни и управляеми мостове. Гумата Goodyear Marathon LHS II 375/50R22.5 е с уникален за Goodyear размер и е продукт на технологията Max Technology. Тя позволява натоварване на предната ос до 8 тона, нисък просвет на автомобила, нанася по-малко повреди на пътната настилка и осигурява намален разход на гориво. След проведени тестове Scania одобри гумата и стана първият производител на автомобили, който я предлага с камионите си. Новият продукт е плод на концепцията AirMax на Goodyear Max Technology и е с увеличен обем на въздуха без това да увеличава диаметъра. Marathon LHS II 375/50R22.5 е с шарка и материал на протектора, комбинирани по FuelMax Technology на Goodyear. Допълнително предимство на модела е че гумите от него могат да бъдат пренарязани и регенерирани за ремаркета. Камионите Scania с гуми Goodyear Marathon LHS II 375/50R22.5 ще бъдат налични от пролетта на 2009 г. и ще бъдат монтирани на всички незадвижващи оси.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°4
Re: Световни Новини
Стартира експедиция от полюс до полюс
Първи репортаж от Renault Trucks Adventure 2009
На 1 март от Nordkapp, най-северната точка на Европа, стартира експедицията Cape tо Cаpe (от полюс до полюс) на Рено Тръкс. При отлично време - слънчево и само 19 градуса под нулата предвид силния вятър - колоната прекоси първите 204,2 километра, като премина през Honningsvag, Odelsfjord и стигна до Lakselv. На 2 март продължаваме по маршрута.
От Lakselv предаде пратеникът на КАМИОНИ: Радослав Гешов
Първи репортаж от Renault Trucks Adventure 2009
На 1 март от Nordkapp, най-северната точка на Европа, стартира експедицията Cape tо Cаpe (от полюс до полюс) на Рено Тръкс. При отлично време - слънчево и само 19 градуса под нулата предвид силния вятър - колоната прекоси първите 204,2 километра, като премина през Honningsvag, Odelsfjord и стигна до Lakselv. На 2 март продължаваме по маршрута.
От Lakselv предаде пратеникът на КАМИОНИ: Радослав Гешов
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°5
Re: Световни Новини
„Cape to Cape” на Renault Trucks превзема и Русия
Керванът преминава през необятните руски земи и спря за престой в Санкт Петербург.
Автомобилното приключение на 2009 година, наречено Cape to Cape, вече набира скорост. Камионите на Renault Trucks вече се изправиха лице в лице със суровата руска действителност, с тежката пътна обстановка и неблагоприятните метеорологични условия. Керванът от 4 камиона Kerax и 2 Sherpa, измина разстоянието от 1500 км от Мурманск до Санкт Петербург.
Пословичната за камионите Renault издръжливост е подложена на постоянно изпитание. Лошото състояние на пътищата, подсилено от честото замръзване и топене на снеговете, ги прави почти невъзможни за преминаване от хора и превозни средства. Освен за техниката, пътят е сериозен тест и за пилотите. Те трябва да маневрират ловко между дупките по пътя и зимните препятствия, за да избегнат спукване на гума или повреда в окачването. След пресичането на Полярния кръг в Карелия настъпва осезаема промяна. Сухият район на Мурманск отстъпи място на гъстите борови и брезови гори.
Сред основните концепции на експедициите на автомобилния гигант е не само тестът за издръжливост на машините и новите системи, а и осъществяването на междукултурен обмен. Керванът на Renault Trucks навсякъде предизвиква невиждан интерес. Тълпи от деца и любители на приключенията в Беломорск посрещнаха топло експедицията. Cape to Cape е възможност и за екипажите на експедицията да опознават света по нов начин. Истинска изненада за пилотите е контрастът между традиционните руски къщи и съществуващите комунални жилища, строени в ерата на Съветския съюз.
С приближаването на Санкт Петербург пътят на Kerax и Sherpa се вие сред гористи хълмове, преминава през села от дървени къщи и заобикаля замръзнали езера, включително огромното езеро Ладога. След изпитанията по пътищата сред природата, идва ред и на тест по магистралата за Санкт Петербург. Още от първите метри след влизането в града човек разбира, че част от богатството на страната преминава през този огромен град. Забележителни са активната пристанищна дейност, богатите магазини, внимателно възстановеното историческо наследство, както и демонстрираната от някои руски коли арогантност. Санкт Петербург е град с активен бизнес и развит туризъм. Тук екипажите от експедицията Cape to Cape на Renault Trucks имат срещи с местни клиенти и потенциални купувачи, преди да продължи приключението на югоизток, в посока Москва.
Керванът преминава през необятните руски земи и спря за престой в Санкт Петербург.
Автомобилното приключение на 2009 година, наречено Cape to Cape, вече набира скорост. Камионите на Renault Trucks вече се изправиха лице в лице със суровата руска действителност, с тежката пътна обстановка и неблагоприятните метеорологични условия. Керванът от 4 камиона Kerax и 2 Sherpa, измина разстоянието от 1500 км от Мурманск до Санкт Петербург.
Пословичната за камионите Renault издръжливост е подложена на постоянно изпитание. Лошото състояние на пътищата, подсилено от честото замръзване и топене на снеговете, ги прави почти невъзможни за преминаване от хора и превозни средства. Освен за техниката, пътят е сериозен тест и за пилотите. Те трябва да маневрират ловко между дупките по пътя и зимните препятствия, за да избегнат спукване на гума или повреда в окачването. След пресичането на Полярния кръг в Карелия настъпва осезаема промяна. Сухият район на Мурманск отстъпи място на гъстите борови и брезови гори.
Сред основните концепции на експедициите на автомобилния гигант е не само тестът за издръжливост на машините и новите системи, а и осъществяването на междукултурен обмен. Керванът на Renault Trucks навсякъде предизвиква невиждан интерес. Тълпи от деца и любители на приключенията в Беломорск посрещнаха топло експедицията. Cape to Cape е възможност и за екипажите на експедицията да опознават света по нов начин. Истинска изненада за пилотите е контрастът между традиционните руски къщи и съществуващите комунални жилища, строени в ерата на Съветския съюз.
С приближаването на Санкт Петербург пътят на Kerax и Sherpa се вие сред гористи хълмове, преминава през села от дървени къщи и заобикаля замръзнали езера, включително огромното езеро Ладога. След изпитанията по пътищата сред природата, идва ред и на тест по магистралата за Санкт Петербург. Още от първите метри след влизането в града човек разбира, че част от богатството на страната преминава през този огромен град. Забележителни са активната пристанищна дейност, богатите магазини, внимателно възстановеното историческо наследство, както и демонстрираната от някои руски коли арогантност. Санкт Петербург е град с активен бизнес и развит туризъм. Тук екипажите от експедицията Cape to Cape на Renault Trucks имат срещи с местни клиенти и потенциални купувачи, преди да продължи приключението на югоизток, в посока Москва.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°6
Re: Световни Новини
Iveco взе участие в 63-тата сесия на ООН
Икономическата комисия за Европа на ООН проведе 63-ата си годишна сесия в Женева в периода 30.03.2009 – 01.04.2009 г. Сред обсъжданите теми бяха промените в климата и адаптирането към новите климатични условия. Изпълнителният директор на Iveco - Паоло Монферино, представи ситуацията при търговските автомобили.
На сесията Паоло Монферино наблегна върху значението на транспорта и постиженията на производителите по отношение подобряването на енергийната ефективност чрез прогресивно развитие на система за преработка на вредните газове, съобразена със стандартите за допустими нива на емисии. Беше засегната и темата за биогоривата от второ поколение, като се призна необходимостта от възобновяеми горива за създаването на устойчива транспортна система. В допълнение бяха обсъдени тенденциите за използването на хибридни системи за задвижване при търговски превозни средства, както и приноса им и възможните приложения в други области (освен транспортния бранш) за ограничаване на парниковите газове в атмосферата.
Паоло Монферино насочи вниманието на участниците към настоящата световна икономическа ситуация като бариера за развитието на иновациите в бранша. Той акцентира върху оцеляването на автомобилната индустрия в контекста на очакваните продажби през 2009 г. и подчерта необходимостта от нови законови изисквания, свързани със системите за безопасност и опазване на околната среда, за да се съхранят ценните ресурси. В своето заключение г-н Монферино изтъкна огромното значение за компаниите да задържат персонала в такъв тежък период и да запазят специалистите си, наред със създаването на хармонизирано законодателство в тази област.
Икономическата комисия за Европа на ООН проведе 63-ата си годишна сесия в Женева в периода 30.03.2009 – 01.04.2009 г. Сред обсъжданите теми бяха промените в климата и адаптирането към новите климатични условия. Изпълнителният директор на Iveco - Паоло Монферино, представи ситуацията при търговските автомобили.
На сесията Паоло Монферино наблегна върху значението на транспорта и постиженията на производителите по отношение подобряването на енергийната ефективност чрез прогресивно развитие на система за преработка на вредните газове, съобразена със стандартите за допустими нива на емисии. Беше засегната и темата за биогоривата от второ поколение, като се призна необходимостта от възобновяеми горива за създаването на устойчива транспортна система. В допълнение бяха обсъдени тенденциите за използването на хибридни системи за задвижване при търговски превозни средства, както и приноса им и възможните приложения в други области (освен транспортния бранш) за ограничаване на парниковите газове в атмосферата.
Паоло Монферино насочи вниманието на участниците към настоящата световна икономическа ситуация като бариера за развитието на иновациите в бранша. Той акцентира върху оцеляването на автомобилната индустрия в контекста на очакваните продажби през 2009 г. и подчерта необходимостта от нови законови изисквания, свързани със системите за безопасност и опазване на околната среда, за да се съхранят ценните ресурси. В своето заключение г-н Монферино изтъкна огромното значение за компаниите да задържат персонала в такъв тежък период и да запазят специалистите си, наред със създаването на хармонизирано законодателство в тази област.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°7
Re: Световни Новини
Още самосвали за Пътинженрингстрой-Т
Скания България и Шмиц Каргобул България доставиха и последните 4 специализирани самосвала за Пътинженрингстрой-Т ООД, Търговище. За разлика от предишните 6 те са с друга спецификация: Scania Р 380 CB8x4HHZ с полукръгли самосвални кошове за превоз на инертни материали. Допълнително са снабдени с платнище за покриване на товара, защити на калниците и стоповете. Шаситата са с по-малката Р кабина на Scania, с „бързи“ диференциали, предвид експлоатацията им главно по междуградски пътища, и с ретардери. С това общият брой на доставените товарни автомобили от началото на годината за търговищката фирма става 10.
Скания България подновява договорите си за обслужване и поддръжка на всички самосвали на Пътинженеринг-Т ООД със срок от две години. Тези услуги ще се извършват от новия сервиз на доставчика във Велико Търново.
Скания България и Шмиц Каргобул България доставиха и последните 4 специализирани самосвала за Пътинженрингстрой-Т ООД, Търговище. За разлика от предишните 6 те са с друга спецификация: Scania Р 380 CB8x4HHZ с полукръгли самосвални кошове за превоз на инертни материали. Допълнително са снабдени с платнище за покриване на товара, защити на калниците и стоповете. Шаситата са с по-малката Р кабина на Scania, с „бързи“ диференциали, предвид експлоатацията им главно по междуградски пътища, и с ретардери. С това общият брой на доставените товарни автомобили от началото на годината за търговищката фирма става 10.
Скания България подновява договорите си за обслужване и поддръжка на всички самосвали на Пътинженеринг-Т ООД със срок от две години. Тези услуги ще се извършват от новия сервиз на доставчика във Велико Търново.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°8
Re: Световни Новини
Iveco Eurocargo Hybrid за Coca-Cola
Iveco достави в Брюксел първия хибриден камион от модела Eurocargo на Coca-Cola Enterprises. Автомобилът е бил предаден на Хюберт Патрикот, президент на Coca-Cola Europe от Франко Миниеро, вицепрезидент на Iveco, отговарящ за продажбите и маркетинга. Хибридният камион е тестов прототип и ще обслужва 20-километров градски маршрут в продължение на 4 месеца. След това резултатите от изпитанието ще се използват за планиране на дългосрочно сътрудничество между двете компании. Автомобилът е с дизелово-електрическо задвижване, като хибридната система работи на паралелен принцип. Оборудван е с надстройка за дистрибуция на безалкохолни напитки. Новият Eurocargo Hybrid ще направи възможна бързата и ефективна дистрибуция в големите градове. Идеята е че с него се постига добра скорост на движение при около 30% икономия на гориво в сравнение с конвенционалните автомобили и с намалено отделяне на вредни емисии. Дизеловият двигател Tector, Евро-5 е с 16 клапана, 4-цилиндров. Максималната му мощност е 160 к.с. Той работи в комбинация с електродвигател-генератор с мощност 60 к.с. Предавателната кутия е 6-степенна автоматизирана. Генераторът зарежда литиево-йонна батерия с капацитет 1,9 квтч. Автомобилът е оборудван със стоп-старт система и спирачна система преобразуваща енергията от спирането в електрическа.
Iveco достави в Брюксел първия хибриден камион от модела Eurocargo на Coca-Cola Enterprises. Автомобилът е бил предаден на Хюберт Патрикот, президент на Coca-Cola Europe от Франко Миниеро, вицепрезидент на Iveco, отговарящ за продажбите и маркетинга. Хибридният камион е тестов прототип и ще обслужва 20-километров градски маршрут в продължение на 4 месеца. След това резултатите от изпитанието ще се използват за планиране на дългосрочно сътрудничество между двете компании. Автомобилът е с дизелово-електрическо задвижване, като хибридната система работи на паралелен принцип. Оборудван е с надстройка за дистрибуция на безалкохолни напитки. Новият Eurocargo Hybrid ще направи възможна бързата и ефективна дистрибуция в големите градове. Идеята е че с него се постига добра скорост на движение при около 30% икономия на гориво в сравнение с конвенционалните автомобили и с намалено отделяне на вредни емисии. Дизеловият двигател Tector, Евро-5 е с 16 клапана, 4-цилиндров. Максималната му мощност е 160 к.с. Той работи в комбинация с електродвигател-генератор с мощност 60 к.с. Предавателната кутия е 6-степенна автоматизирана. Генераторът зарежда литиево-йонна батерия с капацитет 1,9 квтч. Автомобилът е оборудван със стоп-старт система и спирачна система преобразуваща енергията от спирането в електрическа.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°9
Re: Световни Новини
Роудшоу с Actros и Fuso
Мащабно роудшоу за товарни автомобили, наречено Star Vehicles ще проведе през април Балкан Стар, оторизиран генерален представител на Mersedes-Benz и Mitsubishi Fuso за България. От 6 до 28 април шоуто ще премине през 15 града на България. На практика всеки желаещ ще може да тества като шофьор предоставените автомобили. В шоуто ще участват варианти на Actros и Fuso Canter. Флагманът на тривърхата звезда ще е представен от седлови влекач, автобетоносмесител, самосвал. Версиите на Mitsubishi Fuso Canter са бордова платформа с алуминиеви капаци, бордови фургон с хидравличен борд, авариен автомобил и самосвал. Автомобилите ще са на разположение от 11 ч до 16 ч в следните градове и на следните дати: Перник, до автогарата – 6 април; Враца, пл. Христо Ботев – 7 април; Плевен, паркинга на Кауфланд – 8 април; Габрово, спортна зала Орловец – 9 април; Велико Търново, паркинга на Метро – 10 април;
Разград, паркинга на магазин Техно Рай – 11 април; Добрич, автокомплекс МТТ на околовръстен – 13 април; Приморско, бившата автогара – 15 април; Ямбол, центъра на града – 17 април; Стара Загора, паркинг на Макс ООД на входа на града от София – 22 април; Хасково, изхода за Димитровград до ОМV – 23 април; Смолян, комплекс Рибката – 24 април; Пазарджик, базата на СОМАТ – 25 април; Петрич, централен площад – 27 април; Благоевград, паркинг Кауфланд – 28 април.
Мащабно роудшоу за товарни автомобили, наречено Star Vehicles ще проведе през април Балкан Стар, оторизиран генерален представител на Mersedes-Benz и Mitsubishi Fuso за България. От 6 до 28 април шоуто ще премине през 15 града на България. На практика всеки желаещ ще може да тества като шофьор предоставените автомобили. В шоуто ще участват варианти на Actros и Fuso Canter. Флагманът на тривърхата звезда ще е представен от седлови влекач, автобетоносмесител, самосвал. Версиите на Mitsubishi Fuso Canter са бордова платформа с алуминиеви капаци, бордови фургон с хидравличен борд, авариен автомобил и самосвал. Автомобилите ще са на разположение от 11 ч до 16 ч в следните градове и на следните дати: Перник, до автогарата – 6 април; Враца, пл. Христо Ботев – 7 април; Плевен, паркинга на Кауфланд – 8 април; Габрово, спортна зала Орловец – 9 април; Велико Търново, паркинга на Метро – 10 април;
Разград, паркинга на магазин Техно Рай – 11 април; Добрич, автокомплекс МТТ на околовръстен – 13 април; Приморско, бившата автогара – 15 април; Ямбол, центъра на града – 17 април; Стара Загора, паркинг на Макс ООД на входа на града от София – 22 април; Хасково, изхода за Димитровград до ОМV – 23 април; Смолян, комплекс Рибката – 24 април; Пазарджик, базата на СОМАТ – 25 април; Петрич, централен площад – 27 април; Благоевград, паркинг Кауфланд – 28 април.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°10
Re: Световни Новини
Volvo обяви новости при шаситата
След като афишира обновената гама двигатели компанията от Гьотеборг продължава с нови ходове в техническата си политика. Наред е разширяване на гамата от шасита за Volvo FH16, Volvo FH и Volvo FM. За да отговори на тенденцията за превоз на по-тежки товари и едновременно с това за постигане на по-висока ефективност и комфорт, компанията обяви серия от мерки. Най-важна между тях е четириосният Volvo 8x4 Tridem, който слиза от заводския конвейер с оригинално монтиран в завода 3-осно боге с окачване на пневмобалони, като последният мост е завиващ. Според Мартин Палминг, който ръководи разработките на шаситата във Volvo Trucks, трите моста и късият заден надвес са условие за оптимално разпределяне на товара и за постигне на оптимална ефективност, стабилност и отлично сцепление на колелата дори при трудни условия. Късата база (3,7 м) и спомагателният завиващ мост отзад позволяват 32-тонен камион да завива с радиус само 5,3 м. Когато натоварването е малко, този мост се вдига, намалявайки загубите от триене, износването на гумите и разхода на гориво. Volvo 8x4 Tridem е отлично решение за самосвали, бетонмиксери, цистерни и контейнеровози с допустима обща маса до 42,5 тона.
Компанията обяви и двуосни варианти боге с въздушно окачване за натоварване до 20,5, 23 и 26 тона (увеличение с 1,5 до 5 тона спрямо предишното поколение). Разширена е и гамата предни мостове с модели за натоварване до 8,5 т (с пневмобалони) и до 9 т (с ресори).
След като афишира обновената гама двигатели компанията от Гьотеборг продължава с нови ходове в техническата си политика. Наред е разширяване на гамата от шасита за Volvo FH16, Volvo FH и Volvo FM. За да отговори на тенденцията за превоз на по-тежки товари и едновременно с това за постигане на по-висока ефективност и комфорт, компанията обяви серия от мерки. Най-важна между тях е четириосният Volvo 8x4 Tridem, който слиза от заводския конвейер с оригинално монтиран в завода 3-осно боге с окачване на пневмобалони, като последният мост е завиващ. Според Мартин Палминг, който ръководи разработките на шаситата във Volvo Trucks, трите моста и късият заден надвес са условие за оптимално разпределяне на товара и за постигне на оптимална ефективност, стабилност и отлично сцепление на колелата дори при трудни условия. Късата база (3,7 м) и спомагателният завиващ мост отзад позволяват 32-тонен камион да завива с радиус само 5,3 м. Когато натоварването е малко, този мост се вдига, намалявайки загубите от триене, износването на гумите и разхода на гориво. Volvo 8x4 Tridem е отлично решение за самосвали, бетонмиксери, цистерни и контейнеровози с допустима обща маса до 42,5 тона.
Компанията обяви и двуосни варианти боге с въздушно окачване за натоварване до 20,5, 23 и 26 тона (увеличение с 1,5 до 5 тона спрямо предишното поколение). Разширена е и гамата предни мостове с модели за натоварване до 8,5 т (с пневмобалони) и до 9 т (с ресори).
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°11
Re: Световни Новини
Юбилеен DAF пристигна у нас
С юбилеен влекач DAF XF 105.510 увеличи автопарка си хасковската фирма RS Transport. Лъскавият камион е от специалната серия на холандския производител, пусната по повод 80-годишнината на DAF, отбелязана в края на 2008 г. DAF ще произведе около 200 такива автомобила. Камионът бе доставен от официалния вносител на марката у нас - ЮБН Ауто, а новият му собственик го докара на собствен ход до България. Влекачът е с най-високо ниво на оборудване. Двигателят е с мощност 510 к. с., а предавателната кутия е 12-степенна, автоматична – ZF 12AS Tronic. Кабината и спойлерите са боядисани в ефектен черен металик. Отвън огромната кабина Super Space Cab е изпъстрена съc сребристи надписи DAF 80 Anniversary (DAF 80-годишнина) и фирмени надписи на RS Transport, и е оборудвана с множество екстри като преден ролбар с допълнителни халогенни фарове, странични огледала в цвета на кабината, четири тромби на покрива. Оборудването на интериора включва новото алуминиево арматурно табло, шофьорска седалка специално изпълнение, DVD-навигация с LCD-дисплей, хладилник и дори микровълнова печка. Новият автомобил ще бъде пуснат веднага в оборот от RS Transport. В момента фирмата, която има офис в Антверпен, основно извършва превози от Белгия за Франция, Испания и Англия. Паркът и се състои от 30 влекача, само от марката DAF, които са на възраст до 4-5 година.
С юбилеен влекач DAF XF 105.510 увеличи автопарка си хасковската фирма RS Transport. Лъскавият камион е от специалната серия на холандския производител, пусната по повод 80-годишнината на DAF, отбелязана в края на 2008 г. DAF ще произведе около 200 такива автомобила. Камионът бе доставен от официалния вносител на марката у нас - ЮБН Ауто, а новият му собственик го докара на собствен ход до България. Влекачът е с най-високо ниво на оборудване. Двигателят е с мощност 510 к. с., а предавателната кутия е 12-степенна, автоматична – ZF 12AS Tronic. Кабината и спойлерите са боядисани в ефектен черен металик. Отвън огромната кабина Super Space Cab е изпъстрена съc сребристи надписи DAF 80 Anniversary (DAF 80-годишнина) и фирмени надписи на RS Transport, и е оборудвана с множество екстри като преден ролбар с допълнителни халогенни фарове, странични огледала в цвета на кабината, четири тромби на покрива. Оборудването на интериора включва новото алуминиево арматурно табло, шофьорска седалка специално изпълнение, DVD-навигация с LCD-дисплей, хладилник и дори микровълнова печка. Новият автомобил ще бъде пуснат веднага в оборот от RS Transport. В момента фирмата, която има офис в Антверпен, основно извършва превози от Белгия за Франция, Испания и Англия. Паркът и се състои от 30 влекача, само от марката DAF, които са на възраст до 4-5 година.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°12
Re: Световни Новини
MAN бе отличен с “Жълт ангел"
MAN бе отличен с наградата на ADAC "Жълт ангел" 2009 г. за иновационно постижение в областта на безопасността на движението по пътищата. Това съобщиха от Еврокамион ЕООД, официален вносител на MAN Nutzfahrzeuge AG. Най-големият автомобилен клуб в Европа отличи с втора награда електронния асистент за предупреждение при завои, предназначен за товарни автомобили. Президентът на немския автомобилен клуб ADAC Петер Мейер връчи наградата на Еберхард Хип, Ръководител развойна дейност в MAN Nutzfahrzeuge AG. „Много известни компании от автомобилната индустрия се кандидатираха за наградата „Жълтия ангел“. Това, че ние, като производител на индустриални автомобили, най-накрая получихме от най-големия автомобилен клуб тази силно желана награда, ме прави разбира се особено горд“, каза Еберхард Хип. Асистентът на МАN бе избран измежду 50 номинирани кандидати. Асистентът при завой предупреждава водача на превозното средство, когато при завой в градско движение пешеходец или колоездач се намират в трудно обозримата опасна зона пред и до кабината на товарния автомобил. Системата сканира опасната зона чрез ултразвукови сензори в предницата и в дясната предна част на камиона и предупреждава водача, когато застрашеният обект доближи на по-малко от 2 м до автомобила. Системата вече е напуснала отдела Развойна дейност и се тества по пътищата преди пускането и в серийното производство.
MAN бе отличен с наградата на ADAC "Жълт ангел" 2009 г. за иновационно постижение в областта на безопасността на движението по пътищата. Това съобщиха от Еврокамион ЕООД, официален вносител на MAN Nutzfahrzeuge AG. Най-големият автомобилен клуб в Европа отличи с втора награда електронния асистент за предупреждение при завои, предназначен за товарни автомобили. Президентът на немския автомобилен клуб ADAC Петер Мейер връчи наградата на Еберхард Хип, Ръководител развойна дейност в MAN Nutzfahrzeuge AG. „Много известни компании от автомобилната индустрия се кандидатираха за наградата „Жълтия ангел“. Това, че ние, като производител на индустриални автомобили, най-накрая получихме от най-големия автомобилен клуб тази силно желана награда, ме прави разбира се особено горд“, каза Еберхард Хип. Асистентът на МАN бе избран измежду 50 номинирани кандидати. Асистентът при завой предупреждава водача на превозното средство, когато при завой в градско движение пешеходец или колоездач се намират в трудно обозримата опасна зона пред и до кабината на товарния автомобил. Системата сканира опасната зона чрез ултразвукови сензори в предницата и в дясната предна част на камиона и предупреждава водача, когато застрашеният обект доближи на по-малко от 2 м до автомобила. Системата вече е напуснала отдела Развойна дейност и се тества по пътищата преди пускането и в серийното производство.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°13
Re: Световни Новини
Porsche с оферта към Scania AB
Компанията Porsche Automobil Holding SE обяви на 20 януари, че ще изкупи всички акции на Scania AB, които й бъдат предложени. Немската компания бе задължена да направи това от шведските закони. На 5 януари Porsche Automobil Holding SE стана собственик на 50,76 % от акциите с право на глас във Volkswagen AG и така автоматично получи 30% от акциите на шведския производител на камиони. Законите в Швеция предвиждат всеки нов собственик, който държи мажоритарен дял от акциите и правото на глас в управлението на компания, задължително да представи оферта за изкупуването на всички останали акции на пазара. От Porsche Automobil Holding SE обявиха, че нямали стратегически интерес към придобиване на още дялове в Scania и за това предлагат минимални цени за акциите. Предложените в офертата цени са 68,52 шведски крони (6,07 евро) за акции от клас А и 67,10 (5,94 евро) крони за тези от клас B. Това е най-ниската цена, която може да бъде предложена по закон. Цялата оферта на Porsche е за 31,6 млрд. крони, което се равнява на 2,8 млрд. евро. Срокът за отговор от страна на акционери, които имат желание да продават на Porsche е 10 февруари. От своя страна бордът на директорите на Scania обяви, че до 3 февруари ще издаде препоръки към акционерите за офертата от Porsche, след като тя бъде оценена от двама независими експерти.
Компанията Porsche Automobil Holding SE обяви на 20 януари, че ще изкупи всички акции на Scania AB, които й бъдат предложени. Немската компания бе задължена да направи това от шведските закони. На 5 януари Porsche Automobil Holding SE стана собственик на 50,76 % от акциите с право на глас във Volkswagen AG и така автоматично получи 30% от акциите на шведския производител на камиони. Законите в Швеция предвиждат всеки нов собственик, който държи мажоритарен дял от акциите и правото на глас в управлението на компания, задължително да представи оферта за изкупуването на всички останали акции на пазара. От Porsche Automobil Holding SE обявиха, че нямали стратегически интерес към придобиване на още дялове в Scania и за това предлагат минимални цени за акциите. Предложените в офертата цени са 68,52 шведски крони (6,07 евро) за акции от клас А и 67,10 (5,94 евро) крони за тези от клас B. Това е най-ниската цена, която може да бъде предложена по закон. Цялата оферта на Porsche е за 31,6 млрд. крони, което се равнява на 2,8 млрд. евро. Срокът за отговор от страна на акционери, които имат желание да продават на Porsche е 10 февруари. От своя страна бордът на директорите на Scania обяви, че до 3 февруари ще издаде препоръки към акционерите за офертата от Porsche, след като тя бъде оценена от двама независими експерти.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°14
Re: Световни Новини
Заработи сервизът на DAF в Пловдив
„UBN auto”, официален представител на DAF за България, официално откри новия си сервиз за камиони в Пловдив. Той се намира на околовръстното на града, до разклона за село Марково. Сервизът е с 2 работни места покрива всички стандарти на DAF. Персоналът е преминал обучение както в сервиза на „UBN auto”, така и в сервиз на DAF в Белгия. Има модерно маслено стопанство с автоматични помпи, с електронно отчитане. То е с 9 поста, на които се предлагат различни продукта.
Допълнително в сградата има магазин за резервни части с над 1000 позиции.
„UBN auto”, официален представител на DAF за България, официално откри новия си сервиз за камиони в Пловдив. Той се намира на околовръстното на града, до разклона за село Марково. Сервизът е с 2 работни места покрива всички стандарти на DAF. Персоналът е преминал обучение както в сервиза на „UBN auto”, така и в сервиз на DAF в Белгия. Има модерно маслено стопанство с автоматични помпи, с електронно отчитане. То е с 9 поста, на които се предлагат различни продукта.
Допълнително в сградата има магазин за резервни части с над 1000 позиции.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°15
Re: Световни Новини
Volvo FH16 e най-мощният камион в света
7 януари 2009 г. става историческа дата за всички, запалени по камионите. Това е денят, в който Volvo Trucks представи най-мощният в света камион в серийно производство. Става дума за Volvo FH16 с двигател с мощност от 700 к.с. и въртящ момент от 3150 Нм. Така Volvo Trucks стана първият производител на камиони в света, който може да сложи обозначение за 700 к.с. на своите товарни автомобили. Досега, най-мощният двигател, който се монтираше на флагмана на компанията, беше с максимална мощност от 660 к.с. А най-мощният сериен камион в света беше MAN TGX V8 със своите 680 к.с.
Двигателят с мощност от 700 к. с. D 16 G е разработен на основата на предходния 16-литров, 6-цилиндров редови агрегат на Volvo с мощност от 660 к.с. С допълнителните 40 конски сили, Volvo Trucks е първият производител на камиони в света, който чупи бариерата от 700 к. с. в серийното производство. „Volvo FH16 е предназначен за най-тежките и изискващи мощност транспортни операции. Той също е и изключително престижен камион за клиенти, които търсят нещо наистина необикновено. Със 700 конски сили под капака на двигателя, Volvo FH16 ярко се откроява от всичко друго в индустрията”, хвали се Стафан Юфорс, Президент и главен изпълнителен директор на Volvo Trucks. Другото, с което производителят хвали новия продукт е конкурентната консумация на гориво, въпреки високото мощност. Използвайки редица мерки, включително променен дизайн на буталата, инженерите на Volvo са оптимизирали горивния процес и по този начин комбинират високата производителност с ефективно използване на горивото, ниски емисии и дълъг експлоатационен живот. Двигателят се отличава с по-тиха работа на празен ход.
Volvo D 16 G е стандартно оборудван с нова, електронно управлявана моторна спирачка (EPG) със спирачен ефект от 230 кВт. Новият Volvo FH16 е сертифициран по еконормте Евро-5 за нива на емисиите на изгорелите газове, което означава, че емисиите на азотен окис са намалени с повече от 40 процента. Производителят е преподредил моделната гама при тежките си камиони и FH16 ще бъде произвеждан и във варианти с 540 и 600 к.с.
7 януари 2009 г. става историческа дата за всички, запалени по камионите. Това е денят, в който Volvo Trucks представи най-мощният в света камион в серийно производство. Става дума за Volvo FH16 с двигател с мощност от 700 к.с. и въртящ момент от 3150 Нм. Така Volvo Trucks стана първият производител на камиони в света, който може да сложи обозначение за 700 к.с. на своите товарни автомобили. Досега, най-мощният двигател, който се монтираше на флагмана на компанията, беше с максимална мощност от 660 к.с. А най-мощният сериен камион в света беше MAN TGX V8 със своите 680 к.с.
Двигателят с мощност от 700 к. с. D 16 G е разработен на основата на предходния 16-литров, 6-цилиндров редови агрегат на Volvo с мощност от 660 к.с. С допълнителните 40 конски сили, Volvo Trucks е първият производител на камиони в света, който чупи бариерата от 700 к. с. в серийното производство. „Volvo FH16 е предназначен за най-тежките и изискващи мощност транспортни операции. Той също е и изключително престижен камион за клиенти, които търсят нещо наистина необикновено. Със 700 конски сили под капака на двигателя, Volvo FH16 ярко се откроява от всичко друго в индустрията”, хвали се Стафан Юфорс, Президент и главен изпълнителен директор на Volvo Trucks. Другото, с което производителят хвали новия продукт е конкурентната консумация на гориво, въпреки високото мощност. Използвайки редица мерки, включително променен дизайн на буталата, инженерите на Volvo са оптимизирали горивния процес и по този начин комбинират високата производителност с ефективно използване на горивото, ниски емисии и дълъг експлоатационен живот. Двигателят се отличава с по-тиха работа на празен ход.
Volvo D 16 G е стандартно оборудван с нова, електронно управлявана моторна спирачка (EPG) със спирачен ефект от 230 кВт. Новият Volvo FH16 е сертифициран по еконормте Евро-5 за нива на емисиите на изгорелите газове, което означава, че емисиите на азотен окис са намалени с повече от 40 процента. Производителят е преподредил моделната гама при тежките си камиони и FH16 ще бъде произвеждан и във варианти с 540 и 600 к.с.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°16
Re: Световни Новини
Daimler доставя 232 „чисти” камиона в Щатите
Подразделението на Daimler - Daimler Trucks North America достави в Калифорния над 230 нови влекача, работещи на природен газ. Шофьори от компанията California Cartage, обслужваща пристанището в Лонг Бийч, получиха официално 132 от тях. Останалите 100 влекача са предназначени за пристанищата в Лос Анжелис и Лонг Бийч. Доставката на превозните средства с ниски емисии в отработените газове са част от програмата на калифорнийските власти за чисти камиони. Тя предвижда изваждането от употреба в района на пристанищата на превозни средства с високо ниво на вредни емисии. Инициативата има за цел пристанищата в САЩ да станат „зелени”. Основа за успеха ѝ е партньорството между няколко държавни институции и организации и частната логистична компания California Cartage, която предлага превози и транспортни услуги. Доставените влекачи са Sterling Set-Back 113s и идват от заводите на Daimler Trucks North America, готови за работа на природен газ. Те са поръчани за California Cartage със съгласието на пристанищните власти. С пускането в експлоатация на Set-Back 113, работещи на природен газ ние даваме на клиентите си едновременно тежък работен камион с ниски емисии на вредни вещества в отработилите газове и ниски разходи, казва Крис Патерсън, президент и генерален директор на Daimler Trucks North America. Чрез разработката на тези камиони производителят спомага за бъдещото развитие на чистите технологии. Разширяването на тази линия в производството на Daimler Trucks North America предвижда пускането през 2010 г. на нов дизел-хибриден вариант на модела Freightliner в среднотежкия клас влекачи, допълва Крис Патерсън. Междувременно неотдавна Daimler реши да спре производството на марката Sterling и да се съсредоточи усилията си в Щатите само върху марките Freightliner и Western Star.
Подразделението на Daimler - Daimler Trucks North America достави в Калифорния над 230 нови влекача, работещи на природен газ. Шофьори от компанията California Cartage, обслужваща пристанището в Лонг Бийч, получиха официално 132 от тях. Останалите 100 влекача са предназначени за пристанищата в Лос Анжелис и Лонг Бийч. Доставката на превозните средства с ниски емисии в отработените газове са част от програмата на калифорнийските власти за чисти камиони. Тя предвижда изваждането от употреба в района на пристанищата на превозни средства с високо ниво на вредни емисии. Инициативата има за цел пристанищата в САЩ да станат „зелени”. Основа за успеха ѝ е партньорството между няколко държавни институции и организации и частната логистична компания California Cartage, която предлага превози и транспортни услуги. Доставените влекачи са Sterling Set-Back 113s и идват от заводите на Daimler Trucks North America, готови за работа на природен газ. Те са поръчани за California Cartage със съгласието на пристанищните власти. С пускането в експлоатация на Set-Back 113, работещи на природен газ ние даваме на клиентите си едновременно тежък работен камион с ниски емисии на вредни вещества в отработилите газове и ниски разходи, казва Крис Патерсън, президент и генерален директор на Daimler Trucks North America. Чрез разработката на тези камиони производителят спомага за бъдещото развитие на чистите технологии. Разширяването на тази линия в производството на Daimler Trucks North America предвижда пускането през 2010 г. на нов дизел-хибриден вариант на модела Freightliner в среднотежкия клас влекачи, допълва Крис Патерсън. Междувременно неотдавна Daimler реши да спре производството на марката Sterling и да се съсредоточи усилията си в Щатите само върху марките Freightliner и Western Star.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°17
Re: Световни Новини
5 нови автомобила Mitsubishi Fuso Canter за DHL
Поредното предаване на автомобили от флийт сделката между Балкан Стар и DHL се състоя тази седмица на територията на търговско-сервизния комплекс на автомобилната фирма. Новите Mitsubishi Fuso Canter 7С15 са оборудвани с надстройка 23м3, фургон с хидравлична платформа. Полезният товар е 4.8 тона на шасито, а общата маса – 7.5 тона. Намираща се в Кавазаки, Япония, компанията Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC) е една от водещите производителки на товарни автомобили в Азия. През 2007 компанията продаде общо 188 700 товарни автомобила, включително автобуси. Daimler AG притежава 85% от акциите на MFTBC. Останалите 15% се държат от различни компании в групата Mitsubishi. MFTBC е част от Daimler Trucks Division на Daimler AG.
Поредното предаване на автомобили от флийт сделката между Балкан Стар и DHL се състоя тази седмица на територията на търговско-сервизния комплекс на автомобилната фирма. Новите Mitsubishi Fuso Canter 7С15 са оборудвани с надстройка 23м3, фургон с хидравлична платформа. Полезният товар е 4.8 тона на шасито, а общата маса – 7.5 тона. Намираща се в Кавазаки, Япония, компанията Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC) е една от водещите производителки на товарни автомобили в Азия. През 2007 компанията продаде общо 188 700 товарни автомобила, включително автобуси. Daimler AG притежава 85% от акциите на MFTBC. Останалите 15% се държат от различни компании в групата Mitsubishi. MFTBC е част от Daimler Trucks Division на Daimler AG.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°18
Re: Световни Новини
Daimler загроби Sterling
В началото на ноември задокеанското подразделение на германския концерн Daimler обяви, че ще концентрира дейността си в тежкотоварния сегмент само върху две марки – Freightliner и Western Star. На практика това се равнява на смъртна присъда за американската марка Sterling, която през 2009 година ще се превърне в част от историята.
Световната финансова криза не подмина и автомобилния гигант Daimler. Рязко намалелите поръчки през последните няколко месеца и очертаващата се стагнация принудиха щутгартската компания да прибегне до спешни оздравителни мерки, първата от които е закриването на завода на Sterling в Сейнт Томас, Охайо, през пролетта на 2009 година.
Втората точка от спасителния план, която ще бъде изпълнена през 2010 година, е преместването на производството на Western Star от Портланд, Орегон, в мексиканския град Сантяго. От промените ще бъдат засегнати около 2300 работници в Сейнт Томас и Портланд.
Понастоящем Daimler е най-големият производител на тежкотоварни автомобили в света. Към момента марката Sterling съставлява приблизително 15% от общите продажби на Daimler в Северна Америка благодарение на широката си производствена гама, включваща разнообразни специализирани автомобили – пожарни, снегорини, цистерни, комунални и строителни камиони, училищни автобуси.
В началото на ноември задокеанското подразделение на германския концерн Daimler обяви, че ще концентрира дейността си в тежкотоварния сегмент само върху две марки – Freightliner и Western Star. На практика това се равнява на смъртна присъда за американската марка Sterling, която през 2009 година ще се превърне в част от историята.
Световната финансова криза не подмина и автомобилния гигант Daimler. Рязко намалелите поръчки през последните няколко месеца и очертаващата се стагнация принудиха щутгартската компания да прибегне до спешни оздравителни мерки, първата от които е закриването на завода на Sterling в Сейнт Томас, Охайо, през пролетта на 2009 година.
Втората точка от спасителния план, която ще бъде изпълнена през 2010 година, е преместването на производството на Western Star от Портланд, Орегон, в мексиканския град Сантяго. От промените ще бъдат засегнати около 2300 работници в Сейнт Томас и Портланд.
Понастоящем Daimler е най-големият производител на тежкотоварни автомобили в света. Към момента марката Sterling съставлява приблизително 15% от общите продажби на Daimler в Северна Америка благодарение на широката си производствена гама, включваща разнообразни специализирани автомобили – пожарни, снегорини, цистерни, комунални и строителни камиони, училищни автобуси.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°19
Re: Световни Новини
Еврокамион продаде първия MAN TGX 18.680
Еврокамион, единствен представител на MAN Nutzfahrzeuge за България, продаде на есенния технически панаир в Пловдив влекач MAN TGX 18.680 Max 4х2 на новозагорската фирма Трейд Транс ООД. Сделката е уникална с това, че TGX 18.680 е най-мощният серийно произвеждан влекач – под елегантната и луксозна черна кабина има 16,2-литров двигател D 2868 с 680 к.с.
Фирма Трейд Транс ООД търгува със зърнени култури. Нейният собственик Йордан Господинов заяви, че новият флагман в транспортната дейност на фирмата ще бъде допълнен с 5-осна 65-тонна платформа за превоз на тежки и извънгабаритни товари, а когато няма товари за платформата, влекачът ще тегли 3-осно полуремарке-гондола за превоз на насипни товари. Товарният парк на фирмата включва 22 влекача, от тях 18 са MAN с двигатели D20/430 к.с.
Еврокамион, единствен представител на MAN Nutzfahrzeuge за България, продаде на есенния технически панаир в Пловдив влекач MAN TGX 18.680 Max 4х2 на новозагорската фирма Трейд Транс ООД. Сделката е уникална с това, че TGX 18.680 е най-мощният серийно произвеждан влекач – под елегантната и луксозна черна кабина има 16,2-литров двигател D 2868 с 680 к.с.
Фирма Трейд Транс ООД търгува със зърнени култури. Нейният собственик Йордан Господинов заяви, че новият флагман в транспортната дейност на фирмата ще бъде допълнен с 5-осна 65-тонна платформа за превоз на тежки и извънгабаритни товари, а когато няма товари за платформата, влекачът ще тегли 3-осно полуремарке-гондола за превоз на насипни товари. Товарният парк на фирмата включва 22 влекача, от тях 18 са MAN с двигатели D20/430 к.с.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°20
Re: Световни Новини
ROMAN – една легенда се завърна
Една легенда се завърна – така може да бъде определена премиерата на камионите ROMAN на Международния есенен технически панаир в Пловдив. Популярната някога у нас и незабравена марка румънски товарни автомобили отново е на българския пазар, чрез представителството РОМАН България, изградено от фирма ВЕНС-ПР. На щанда на вносителя в панаирното градче бе показан четириосен самосвал ROMAN 38.410, като червеният здравеняк се радваше на огромен интерес от страна на посетители. Под кабината му, както навремето се крие двигател на MAN. Сега обаче това е съвременният D2066, последно поколение Common Rail и покрива нормите Евро-4 без добавка. Силовите агрегати, които се вграждат в камионите, идващи от Брашов, с във варианти с максимална мощност 360, 400 и 440 к. с. Предавателният механизъм е ZF – 16-степенен, а якото шаси също идва от MAN. На официалната пресконференция, дадена от вносителя в Пловдив, стана ясно, че на нашия пазар ще се предлага цялата гама на ROMAN – триосни и четириосни самосвали, бетоновози, строителни изпълнения, влекачи. Акцентът в началото ще върху самосвалите, които ценово ще се вместят между познатите у нас марки Ford Cargo и IVECO Ttrakker, което означава цена за триосен вариант, заедно с легена – около 85 000 евро. Ще се поддържа наличност от камиони у нас, а при липса на даден вариант, изпълнението на поръчката ще става за около два месеца и половина. Сервизирането на продадените у нас камини ще става в двете бази на вносителя в столицата, а гаранцията ще е 2 години. Постепенно се предвижда изграждането на дилърска и мрежа от оторизирани сервизи в страната. А добрата новина е че от следващия месец, влекачите ще могат да се поръчват и с двигатели, отговарящи на нормите Евро-5.
Една легенда се завърна – така може да бъде определена премиерата на камионите ROMAN на Международния есенен технически панаир в Пловдив. Популярната някога у нас и незабравена марка румънски товарни автомобили отново е на българския пазар, чрез представителството РОМАН България, изградено от фирма ВЕНС-ПР. На щанда на вносителя в панаирното градче бе показан четириосен самосвал ROMAN 38.410, като червеният здравеняк се радваше на огромен интерес от страна на посетители. Под кабината му, както навремето се крие двигател на MAN. Сега обаче това е съвременният D2066, последно поколение Common Rail и покрива нормите Евро-4 без добавка. Силовите агрегати, които се вграждат в камионите, идващи от Брашов, с във варианти с максимална мощност 360, 400 и 440 к. с. Предавателният механизъм е ZF – 16-степенен, а якото шаси също идва от MAN. На официалната пресконференция, дадена от вносителя в Пловдив, стана ясно, че на нашия пазар ще се предлага цялата гама на ROMAN – триосни и четириосни самосвали, бетоновози, строителни изпълнения, влекачи. Акцентът в началото ще върху самосвалите, които ценово ще се вместят между познатите у нас марки Ford Cargo и IVECO Ttrakker, което означава цена за триосен вариант, заедно с легена – около 85 000 евро. Ще се поддържа наличност от камиони у нас, а при липса на даден вариант, изпълнението на поръчката ще става за около два месеца и половина. Сервизирането на продадените у нас камини ще става в двете бази на вносителя в столицата, а гаранцията ще е 2 години. Постепенно се предвижда изграждането на дилърска и мрежа от оторизирани сервизи в страната. А добрата новина е че от следващия месец, влекачите ще могат да се поръчват и с двигатели, отговарящи на нормите Евро-5.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°21
Re: Световни Новини
Волво България откри център за камиони в Бургас
С инвестиция от 2,8 млн. лева Волво България откри днес новия си сервизен център за товарни автомобили в Бургас. Той е част от дългосрочната стратегия на компанията за развитие на мрежата й в цялата страна, за която през 2008 година е предвиден бюджет от 8,6 млн. лева.
Новият сервизен център е пуснат в експлоатация за по-малко от година и ще обслужва клиентите от Източна България. Той е разположен на площ от 3 500 кв. м. Капацитетът му е над 200 камиона месечно, а за модерният стандарт на обслужване ще се грижи специално обучен екип. В сервиза ще се извършват всички видове ремонтни услуги - поддръжка и сервизиране на цялата гама камиони Volvo, диагностика, гаранционно и извънгаранционно обслужване. Сред допълнителните услуги e и осигуряване на мобилни групи за пътна помощ и планови ремонти в Източна България.
Центърът в Бургас е оборудван изцяло в съответствие със световните стандарти на Volvo и разполага с най-модерните технически съоръжения, сред които моноколонни повдигачи с безжична синхронизация, тестер за окачване, AC станция, електронен осов кантар, стенд за регулиране на геометрия и др. До 15 октомври клиентите му могат да се възползват и от специалното предложение на компанията за 20% отстъпка за всички професионални услуги.
Повече подробности за новия център - в следващия брой на списание КАМИОНИ
С инвестиция от 2,8 млн. лева Волво България откри днес новия си сервизен център за товарни автомобили в Бургас. Той е част от дългосрочната стратегия на компанията за развитие на мрежата й в цялата страна, за която през 2008 година е предвиден бюджет от 8,6 млн. лева.
Новият сервизен център е пуснат в експлоатация за по-малко от година и ще обслужва клиентите от Източна България. Той е разположен на площ от 3 500 кв. м. Капацитетът му е над 200 камиона месечно, а за модерният стандарт на обслужване ще се грижи специално обучен екип. В сервиза ще се извършват всички видове ремонтни услуги - поддръжка и сервизиране на цялата гама камиони Volvo, диагностика, гаранционно и извънгаранционно обслужване. Сред допълнителните услуги e и осигуряване на мобилни групи за пътна помощ и планови ремонти в Източна България.
Центърът в Бургас е оборудван изцяло в съответствие със световните стандарти на Volvo и разполага с най-модерните технически съоръжения, сред които моноколонни повдигачи с безжична синхронизация, тестер за окачване, AC станция, електронен осов кантар, стенд за регулиране на геометрия и др. До 15 октомври клиентите му могат да се възползват и от специалното предложение на компанията за 20% отстъпка за всички професионални услуги.
Повече подробности за новия център - в следващия брой на списание КАМИОНИ
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°22
Re: Световни Новини
Бетоновози Axor с надстройки от Liebherr
Търговският екип на Балкан Стар Товарни автомобили осъществи поредната сделка в областта на строителството – продажба на 4 автобетоносмесители Mercedes-Benz Axor 3236B с надстройка от Liebherr HTM 904. Доставката е за Транспорт Строй ЕООД - лидер в производството на бетони и строителни разтвори и дългогодишен клиент на Балкан Стар. Фирмата вече оперира с 30 автомобила Mercedes-Benz. Новите машини са предназначени за работа в натоварена среда. Производствената база на Транспорт Строй ЕООД включва два бетонови центъра, разположени в Гара Искър и Малашевци. Бетоновите центрове са оборудвани с високотехнологични инсталации с общ капацитет 180 м³ на час. Транспорт Строй ЕООД е ексклузивен доставчик на бетон на редица крупни инвестиционни проекти, между които са новият терминал на летище София, болница Токуда, кино Арена, метро станции 8 и 9 и др.
Търговският екип на Балкан Стар Товарни автомобили осъществи поредната сделка в областта на строителството – продажба на 4 автобетоносмесители Mercedes-Benz Axor 3236B с надстройка от Liebherr HTM 904. Доставката е за Транспорт Строй ЕООД - лидер в производството на бетони и строителни разтвори и дългогодишен клиент на Балкан Стар. Фирмата вече оперира с 30 автомобила Mercedes-Benz. Новите машини са предназначени за работа в натоварена среда. Производствената база на Транспорт Строй ЕООД включва два бетонови центъра, разположени в Гара Искър и Малашевци. Бетоновите центрове са оборудвани с високотехнологични инсталации с общ капацитет 180 м³ на час. Транспорт Строй ЕООД е ексклузивен доставчик на бетон на редица крупни инвестиционни проекти, между които са новият терминал на летище София, болница Токуда, кино Арена, метро станции 8 и 9 и др.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°23
Re: Световни Новини
Новият Actros блесна в София
Трилъчната звезда на Mercedes-Benz блесна ярко пред Националния исторически музей (НИМ) в София на 11 юли. Столицата ни беше последната спирка от Източноевропейското турне на новия Mercedenz-Benz Actros, преминало под мотото „Осем страни, осем столици, осем товарни автомобила”. Керванът от 8 модела на новия Actros потегли на 24 юни от естонската столица Талин, премина през Латвия, Литва, Полша, Чехия, Унгария, Румъния, за да спре у нас. В него участваха, 8 влекачи от моделите на Actros 1840, 1844, 1846, 1851, а флагманът безспорно беше Actros 1860, снабден с двигател V8 с мощност 600 к. с., с най-високо ниво на оборудване и с голямата кабина Megaspace. Шест от камионите теглеха полуремаркета Krone, брандирани от Mercedes-Benz, на които грееше надписът „Звездата свети по-ярко”. Икономичност, комфорт, дизайн и технологии – това са основните насоки спазвани при разработката на новия Actros. В Бояна клиенти и журналисти можаха да видят и пипнат от близо какво е новото в новия Actros. А то не е малко. Като се започне от серийното вграждане на автоматизираната предавателна кутия Power Shift2, премине се през обновения външен дизайн, направил кабината още по аеродинамична и впечатляваща (като опция се предлага и светеща емблема на предната решетка) и се стигне до 18 нововъведения в интериора, имащи за цел да облекчат и направят по-приятна работата на водача. Камионите от кервана, прекосил Източна Европа бяха оборудвани с Active Brake Assist за поддържане на дистанцията до предния автомобил и внезапно спиране при наложителност, пакети за сигурност, ролетни сенници, сензори за дъжд…
Трилъчната звезда на Mercedes-Benz блесна ярко пред Националния исторически музей (НИМ) в София на 11 юли. Столицата ни беше последната спирка от Източноевропейското турне на новия Mercedenz-Benz Actros, преминало под мотото „Осем страни, осем столици, осем товарни автомобила”. Керванът от 8 модела на новия Actros потегли на 24 юни от естонската столица Талин, премина през Латвия, Литва, Полша, Чехия, Унгария, Румъния, за да спре у нас. В него участваха, 8 влекачи от моделите на Actros 1840, 1844, 1846, 1851, а флагманът безспорно беше Actros 1860, снабден с двигател V8 с мощност 600 к. с., с най-високо ниво на оборудване и с голямата кабина Megaspace. Шест от камионите теглеха полуремаркета Krone, брандирани от Mercedes-Benz, на които грееше надписът „Звездата свети по-ярко”. Икономичност, комфорт, дизайн и технологии – това са основните насоки спазвани при разработката на новия Actros. В Бояна клиенти и журналисти можаха да видят и пипнат от близо какво е новото в новия Actros. А то не е малко. Като се започне от серийното вграждане на автоматизираната предавателна кутия Power Shift2, премине се през обновения външен дизайн, направил кабината още по аеродинамична и впечатляваща (като опция се предлага и светеща емблема на предната решетка) и се стигне до 18 нововъведения в интериора, имащи за цел да облекчат и направят по-приятна работата на водача. Камионите от кервана, прекосил Източна Европа бяха оборудвани с Active Brake Assist за поддържане на дистанцията до предния автомобил и внезапно спиране при наложителност, пакети за сигурност, ролетни сенници, сензори за дъжд…
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°24
Re: Световни Новини
Хумбаур – България с първа доставка у нас
На снимката : Мирослав Самуилов ,управител на Хумбаур – България ЕООД и Атанас Хаджифилев от Хипо Лизинг клон Пловдив при предаването на полуремаркето
Фирма Глобус ЕООД Стара Загора с управител г-н Русев е първия клиент на Хумбаур – България, той поръча 4-осно ремарке за транспорт на строителна техника, което ще бъде доставено в края на юли тази година. Вече е факт и първата доставка на полуремарке от серията BIG ONE . На 09.07.2008 г. Мирослав Самуилов, управител на Хумбаур – България, предаде полуремаркето на Жус Транскомерс ООД гр.Бургас с управител Стоян Байчев. Сделката е финансирана от пловдивския клон на Хипо Лизинг.
На снимката : Мирослав Самуилов ,управител на Хумбаур – България ЕООД и Атанас Хаджифилев от Хипо Лизинг клон Пловдив при предаването на полуремаркето
Фирма Глобус ЕООД Стара Загора с управител г-н Русев е първия клиент на Хумбаур – България, той поръча 4-осно ремарке за транспорт на строителна техника, което ще бъде доставено в края на юли тази година. Вече е факт и първата доставка на полуремарке от серията BIG ONE . На 09.07.2008 г. Мирослав Самуилов, управител на Хумбаур – България, предаде полуремаркето на Жус Транскомерс ООД гр.Бургас с управител Стоян Байчев. Сделката е финансирана от пловдивския клон на Хипо Лизинг.
Daf xf 105.510 Euro5- ADMINISTRATOR
Брой мнения : 481
Години : 29
Местожителство : София
Репутация : 3
Дата на регистрация : 24.02.2009
- Post n°25
Re: Световни Новини
Много новости от Volvo
Нова кабина, нов двигател, нов предавателен механизъм, нови системи за сигурност показа Volvo Trucks в централата си в Гьотеборг пред журналисти от водещи европейски издания. Известната кабина Globetrotter вече е напълно обновена. Като цяло вътрешният обем на кабината не е увеличен, но наистина е помислено и са изпипани всички детайли във вътрешния интериор. Основната цел - работното пространство на водача да се направи максимално удобно и функционално и по този начин да се привлекат към тази професия повече хора и да се запълни недостига на качествени професионални водачи.
Volvo Trucks допълни гамата от двигатели те си с нов 11-литров агрегат. Той е с около 140 кг по-лек от по-големия двигател D13. Двигателят D11 отговаря на стандартите Euro 4 и Euro 5 посредством SCR обработка на отработените газове. Предлага се в две модификации: с изходна мощност от 390 к.с. и въртящ момент от 1880 Nm и с 430 к.с. и 2100 Nm.
По отношение на новостите не са забравени и камионите за дистрибуция Volvo FL. Те вече могат да бъдат оборудвани с новата автоматизирана трансмисия I-Sync. I-Sync e синхронизиран 6-степенен предавателен механизъм, пригоден за двигателите на Volvo - D7 240 и 280 конски сили в конфигурацията Euro 4. Осигурява максимален въртящ момент 1050 Н.м.
Повече подробности за новините от Volvo Trucks четете в Български Транспортен Вестник и списание КАМИОНИ.
Нова кабина, нов двигател, нов предавателен механизъм, нови системи за сигурност показа Volvo Trucks в централата си в Гьотеборг пред журналисти от водещи европейски издания. Известната кабина Globetrotter вече е напълно обновена. Като цяло вътрешният обем на кабината не е увеличен, но наистина е помислено и са изпипани всички детайли във вътрешния интериор. Основната цел - работното пространство на водача да се направи максимално удобно и функционално и по този начин да се привлекат към тази професия повече хора и да се запълни недостига на качествени професионални водачи.
Volvo Trucks допълни гамата от двигатели те си с нов 11-литров агрегат. Той е с около 140 кг по-лек от по-големия двигател D13. Двигателят D11 отговаря на стандартите Euro 4 и Euro 5 посредством SCR обработка на отработените газове. Предлага се в две модификации: с изходна мощност от 390 к.с. и въртящ момент от 1880 Nm и с 430 к.с. и 2100 Nm.
По отношение на новостите не са забравени и камионите за дистрибуция Volvo FL. Те вече могат да бъдат оборудвани с новата автоматизирана трансмисия I-Sync. I-Sync e синхронизиран 6-степенен предавателен механизъм, пригоден за двигателите на Volvo - D7 240 и 280 конски сили в конфигурацията Euro 4. Осигурява максимален въртящ момент 1050 Н.м.
Повече подробности за новините от Volvo Trucks четете в Български Транспортен Вестник и списание КАМИОНИ.
|
|