Welcome to DAF Trucks

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Всичко за камионите събрано на едно място! https://daf-trucks.bulgarianforum.net

Пишете на Български език с "КИРИЛИЦА"!!!

4 posters

    Mercedes Truck Info

    Daf xf 105.510 Euro5
    Daf xf 105.510 Euro5
    ADMINISTRATOR
    ADMINISTRATOR


    Male
    Брой мнения : 481
    Години : 29
    Местожителство : София
    Репутация : 3
    Дата на регистрация : 24.02.2009

    Mercedes Truck Info Empty Mercedes Truck Info

    Писане by Daf xf 105.510 Euro5 26/2/2009, 03:14

    Спецеална версия Trust Edition на Actros
    На международното изложение в Хановер Mercedes-Benz представи вариант
    на Actros 1860 със спрециални одежди - т.нар. Trust Edition с исторически
    реминисценции, като оцветяването в жълто и зелено, типично за годините на
    "стопанското чудо". Матово червените престилки от всички страни, както и
    червено шаси, допълват ретро внушението. Пакетът от хромирани елемен-
    ти, както и скрита под ламинираната техника, хвърлят мост към днешния ден
    в производство на товарни автомобили. Аеродинамичните странични
    облицовки и стойки за допълнителни фарове са изработени специално за
    модела, а огледалото за наблюдение не предната част е заменено с видеока-
    мера. В интериора Trust Edition предлага наред с другото обзавеждане с
    тъмночервена кожа, хромирани и алуминиеви елементи, както и кушетки,
    облечени с алкантара. Камионът е произведен в един-единствен екземпляр
    за исложението от специализираната фирма за изработване на модели
    Prodeca във Вайсзах край Щутгарт.
    EuroBuilding
    EuroBuilding
    Новобранец


    Брой мнения : 46
    Години : 34
    Местожителство : Burgas
    Репутация : 0
    Дата на регистрация : 25.02.2009

    Mercedes Truck Info Empty Re: Mercedes Truck Info

    Писане by EuroBuilding 26/2/2009, 03:15

    Мерцедес Ахоr e специално конструиран в съответствие с изискванията на тези приложения, така че голямата товароносимост е една от най-силните му черти. При него са взети всички мерки за цялостно олекотяване на конструкцията. Например новите трансмисии са по-леки от предшествениците си с 30 кг.

    Комбинацията от надеждни и мощни 6-цилиндрови двигатели, прецизно оразмерени трансмисии, здрави шасита и дълги сервизни интервали прави от Axor един от най-ефективните камиони на пазара. Моделната гама предлага богат избор от разнообразни модификации на базата на влекачи и шаси-кабини със задвижване 4х2, 4х4, 6х2, 6х2/4 и 6х4.
    Четирите различни по размер кабини са в състояние да задоволят всякакви индивидуални изисквания – от най-малката S-кабина за увеличена товароносимост до най-голямата L-кабина за максимален вътрешен простор. Всички те се характеризират с превъзходен комфорт, високо ниво на безопасност и богато оборудване.
    Чрез измерване на скоростта и силата, с която се натиска спирачния педал, интегрираната система Brake Assist отчита най-опасните ситуации и прилага моментално максималната спирачна сила.
    Моделите с мощност над 326 к.с. могат да бъдат допълнително оборудвани с моторна спирачка “Turbobrake”, която е ценен помощник при дълги спускания. Нещо повече – тази практически вечна спирачка с мощност над 400 к.с. е по-лека с около 85 кг от конвенционалния ретардер. Списъкът с екстрите при моделите с мощност над 279 к.с. включва и хидравличен ретардер, чиято конструкция е специално съобразена с характеристиките на Axor.
    Шестте модификации с различна мощност на редовите 6-цилиндрови двигатели, с които се оборудва Axor, генерират максималния си въртящ момент точно в тази зона от обороти, при която разходът на гориво е минимален. Най-малкият 6-литров задвижващ агрегат с мощност 231 к.с. работи също толкова ефективно в областта 1100-1300 об/мин, колкото и най-мощният 12-литров мотор с мощност 428 к.с.
    Системата Telligent®️ за управление на въздушното окачване позволява рамата да се повдига със 170 мм и да се понижава с 90 мм по време на прикачването на полуремаркето. Като допълнителна екстра при шаси-кабините с мощност до 326 к.с. се предлага стабилизиращата система Telligent®️ за контрол над наклоняването на каросерията, благодарение на което се подобрява активната безопасност и сигурността на товара. Накратко – отделили сме изключително голямо внимание на шасито и окачването без да забравяме и за комфорта, както може да се установи по новите опционални елементи на окачването на кабината за оптимално погасяване на вибрациите.
    Daf xf 105.460 Space Cab
    Daf xf 105.460 Space Cab
    Новобранец


    Брой мнения : 35
    Репутация : 0
    Дата на регистрация : 02.03.2009

    Mercedes Truck Info Empty Re: Mercedes Truck Info

    Писане by Daf xf 105.460 Space Cab 2/3/2009, 04:18

    1 октомври 1883, - Карл Бенц основава компанията «Бенц и Ко. Райнише Газмоторен-Фабрик, Манхейм» заедно с бизнесмена Макс Каспар Розе и търговеца Фридрих Вилхелм Еслингер.

    16 декември и 23 декември 1883, - Готлиб Даймлер защищтава свой «Газов двигател със запалване в горивна камера» с патент „DRP No. 28022“. Също получава патент „DRP No. 28243“ за системата «Регулиране на скороста на двигателя с помощта на изпускателен клапан». Тези два патента — са основата за първият бързооборотен двигател с вътрешно горене.


    29 август 1885, - Даймлер регистрира „Reitwagen“ за «газов или бензинов двигател» като патент „DRP No. 36423“.
    29 януари 1886, - За своята триколесна моторна каляска Карл Бенц получава патент „DRP No. 37435“ — «свидетелство за раждане» на автомобила.
    1886 - Карета с двигател на Даймлер.
    1888, - Берта Бенц и двамата и синове Евгений и Ричард тръгват в най-дългото пътешествие в дотогавашната автомобилна история. Тя използва патентованият автомобил на Бенц и пътува от Манхайм до Форзхайм.
    29 септември 1888, - След като, Даймлер лицензира пакет за САЩ, Уилям Стейнвей основава „Даймлер Мотър Къмпани “ (Daimler Motor Company) на Лонг Айлънд, Ню Йорк.
    1889 - Готлиб Даймлер представлява новия двуцилиндров V-образен двигател, с 1,5 конски сили , при 600 оборота в минута
    1889 - Автомобил „Даймлер“ с метални колела.
    Следствие на разработката която реализират Даймлер и Майбах поставят метални колела и двуцилиндров V-образен двигател.

    1890, Вилхелм Майбах построява първият 4-ри цилиндров двигател. Двигателя е с тегло 153 кг, поставлява 5 к.с. при 620 об.мин.
    28 ноември 1890, - Нотариален сертификат от Щутгарт, „Даймлер-Моторен-Геселшафт“„ (Daimler-Motoren-Gesellschaft) е официално регистрирана.
    1892, - Вилхгелм Майбах и Готлиб Даймлер разработват образец на двигател «Феникс» (Phoenix), който ще започне да бъде поставян в автомобили, камиони, кораби и самолети .
    26 май 1893, - Британският бизнесмен Фредерик Ричард Симс открива „Даймлер Мотър Синдикейт АД“ (Daimler Motor Syndicate Ltd.) в Лондон. Създаването му ознаменува зората на Британската автомобилна промишленост, въпреки че в началото компанията не произвежда автомобили. Карл Бенц получава патент „DRP No. 73515“ за двойниата кормилна кутия и започва да произвежда автомобилите „Виктория“. Вилхелм Майбах разработва нова система за подаване на гориво - предшественик на днешният карбуратор.
    1894 - Бенц патентова „Вело-Моторваген“ (Velo-Motorwagen), първият автомобил в света.
    22 юли 1894, - Преход на автомобили между Париж и Руан става първото автомобилно състезание. 21 участници стартират, 15 финишират, вкл. девет с лицензираният двигател на „Даймлер-Панхард-Левасьор“ (Daimler Panhard-Levassor).
    18 март 1895, - „Даймлер-Моторен-Геселшафт“ доставя в Кронщтад първия в света камион с двуцилиндров двигател, и мощност 4 к.с.
    1897, - „Даймлер-Моторен-Геселшафт“ представлява «Феникс». Първият автомобил с предно разположен двигател.
    16 юни 1897, - Първото моторизиранно такси,„ Даймлер-Виктория“ с табела «такси», тръгва в Щутгарт. Фридрих Гринер основава първата компания за таксиметрови превози с автомобили.
    „Бенц & Ко.“ разработва първия двигателен цилиндър, който Бенц нарича «contra engine» където цилиндрите са разположени един срещу друг.
    1 октомври 1898, -„Даймлер-Моторен-Геселшафт“ поставя първия 4-цилиндров двигател в автомобил „Даймлер Феникс“
    Daf xf 105.460 Space Cab
    Daf xf 105.460 Space Cab
    Новобранец


    Брой мнения : 35
    Репутация : 0
    Дата на регистрация : 02.03.2009

    Mercedes Truck Info Empty Re: Mercedes Truck Info

    Писане by Daf xf 105.460 Space Cab 2/3/2009, 04:19

    Какво да кажа за Мерцедес ? Това е една марка която се е доказала във времето ! Според мен с Актросите марката не успя да задържи високите си позиций изградени във времето с 1632 и SK ! Но мисля че проблемния период отмина и новият Актрос ще може отново да се мери с всички други голями производители ! Даже се пребориха за една награда - най-икономичен камион което без съмнение ще го направи най-популярния камион в България а защо не и в Европа ! При наличието на тези високи цени на горивата все повече фирми ще търсят възможно най-икономичните камиони ! Така че на институцията Mercedes benz Trucks и предстой бляскаво бъдеще !!!
    victor5
    victor5
    Междуградски шофьор
    Междуградски шофьор


    Male
    Брой мнения : 581
    Години : 26
    Местожителство : Sliven
    Репутация : 1
    Дата на регистрация : 13.03.2009

    Mercedes Truck Info Empty Re: Mercedes Truck Info

    Писане by victor5 16/4/2009, 04:12

    Мощни и чисти двигатели BlueTec®️С
    въвеждането на екологичните норми Евро-4 и Евро-5 драстично се намалиха
    допустимите нива на вредните емисии. Това постави всички производители
    на товарни автомобили пред голямо предизвикателство. На базата на
    дългогодишния си опит Mercedes-Benz предпочете новаторската дизелова
    технология BlueTec®️ със селективна каталитична редукция на изгорелите
    газове посредством допълнителна течност, наречена AdBlue.
    Методът
    SCR (Selective Catalytic Reduction) е подходящ за постигане не само на
    Евро-4 и Евро-5, но и на бъдещи, още по-строги изисквания. BlueTec®️
    позволява да се постигне увеличаване на мощността и намаляване на
    разхода на гориво с до 5%, с което изцяло се компенсират допълнителните
    разходи за AdBlue.

    Принципът на действие на SCR е прост: AdBlue
    се зарежда от бензиностанция в отделен резервоар на камиона, след което
    се подава дозирано към изпускателната система. Там, под действието на
    топлината течността се превръща в амоняк, който е необходим за
    каталитичната реакция, преобразуваща азотните окиси в безвреден азот и
    вода.

    V-образните 6- и 8-цилиндрови двигатели BlueTec-4 и
    BlueTec-5 разполагат с по-голяма мощност (от 320 до 598 к.с.) в
    сравнение с предшествениците си Евро-3 благодарение на новата
    технология на впръскване на горивото под налягане 1800 бара.
    Конструкцията на буталата е променена така, че те вече са подложени на
    по-малко термично натоварване, с което разходът на масло се ограничава
    до минимум. Дюзите са снабдени с нови термоизолиращи втулки, а
    всмукателните клапани са изработени от по-издръжливи материали.
    Увеличен е капацитетът на масления сепаратор, а стартерът и
    алтернаторът са станали по компактни и надеждни. Накратко - Actros е
    станал по-мощен, но с по-ниски експлоатационни разходи.

    Системата
    Telligent®️ е неоценим помощник при планирането на посещения в сервиз.
    Тя отчита реалното износване на различните възли и агрегати и
    предупреждава отрано водача с надпис на дисплея. Telligent®️ регистрира
    броя на студените стартове, температурните режими, в които работи
    двигателят, състоянието на спирачните дискове и на въздушните и
    горивните филтри. С други думи - всички ежедневни проверки (с
    изключение на налягането в гумите) могат да се извършват от комфортната
    шофьорска седалка.
    Daf xf 105.510 Euro5
    Daf xf 105.510 Euro5
    ADMINISTRATOR
    ADMINISTRATOR


    Male
    Брой мнения : 481
    Години : 29
    Местожителство : София
    Репутация : 3
    Дата на регистрация : 24.02.2009

    Mercedes Truck Info Empty Re: Mercedes Truck Info

    Писане by Daf xf 105.510 Euro5 21/4/2009, 01:09

    Ние сме убедени, че с Actros вие ще бъдете собственик на най-икономичния и надежден товарен автомобил на пазара. Ето няколко от причините за това:
    V-образните 6- и 8-цилиндрови двигатели с мощност от 320 до 598 к.с. разполагат с висок въртящ момент още при ниски обороти и се характеризират с нисък разход на гориво;
    Новаторската технология BlueTec®️ осигурява покриването на екологичните норми Евро-4 и Евро-5;
    Двете комфортни и ергономични кабини L и Megaspace, съществуващи в модификации с едно или две легла, могат да бъдат специфицирани в съответствие с конкретното приложение, осигурявайки идеални условия за работа и почивка на водача;
    Разнообразните шасита със задвижване 4х2, 4х4, 6х2/2, 6х2/4, 6х4, 6х6, 8х4, 8х6/4 и 8х8/4 гарантират намирането на решение във всяка конкретна област на приложение;
    Електронната система за управление Telligent®️ допринася за удължаването на сервизните интервали до 120 000 км, намалявайки експлоатационните разходи;
    Серийните системи за активна безопасност ABS и ASR гарантират сигурността на шофьора и товара;
    Опционалните свръхшироки гуми Super Single водят до намаляване на собственото тегло с 200 кг, вследствие на което се редуцира разходът на гориво и се увеличава полезният товар;
    #
    Двойните въздушни възглавници на влекачите със задвижване 4х2 и 6х2 гарантират отлично пътно поведение;

    Това е само една малка част от причините Actros да бъде най-продаваният камион не само в Европа, но и в България.
    Daf xf 105.510 Euro5
    Daf xf 105.510 Euro5
    ADMINISTRATOR
    ADMINISTRATOR


    Male
    Брой мнения : 481
    Години : 29
    Местожителство : София
    Репутация : 3
    Дата на регистрация : 24.02.2009

    Mercedes Truck Info Empty Re: Mercedes Truck Info

    Писане by Daf xf 105.510 Euro5 21/4/2009, 01:10

    Моделната гама Actros се оборудва с четири основни типа кабини - S, М, L и Megaspace, които се предлагат в различни модификации - с едно или две легла, с нисък или висок покрив.
    MegaSpace-кабина
    MegaSpace-кабината разполага с изцяло равен под, осигурявайки комфорт и удобство по време на превози на дълги разстояния.
    L-кабина с висок покрив
    Комфортна и богато оборудвана кабина с голямо вътрешно пространство, идеална за превози на дълги разстояния.
    L-кабина с нисък покрив
    Експерт в условията на натоварена дистрибуция и при превозите на строителни материали.
    L-кабина за автовози
    Кабина с много нисък покрив, подходяща за транспортиране на автомобили.
    М-кабина
    Компактна и здрава кабина, предназначена за превози на къси разстояния и за строителството.
    М-кабина с нисък покрив
    Специалист при работа на строителни площадки.
    S-кабина
    Най-късата кабина е удобна за дистрибуция и в областта на строителството, когато има нужда от максимална дължина на надстройката.

    Sponsored content


    Mercedes Truck Info Empty Re: Mercedes Truck Info

    Писане by Sponsored content


      В момента е: 10/5/2024, 13:01