Тук ще слагаме информация за моделите и ще задавате въпросите които ви интересуват.
Новият Renault Magnum
Renault Trucks продължава да стимулира превозвачите да демонстрират индивидуалността си чрез външността на камиона, който карат. Затова новият Magnum* е в още по-голяма степен камион за индивидуалисти.
Две имена фигурират в производствената програма на Renault Trucks за превози на дълги разстояния: Premium Route и Magnum. Premium Route олицетворява френското разбиране за рационалност и за максимална ефективност през всеки километър превоз на товари. А Magnum?
О, Magnum е нещо повече от автомобил за работа и неговото амплоа съвсем не се изчерпва само с превозването на товар от точка А до точка Б. Magnum е емоция, страст и да си го кажем направо – любимец на големите момчета, които дори в предпенсионната възраст са щастливи и доволни, че управляват този внушителен автомобил с горда осанка.
Мнозина превозвачи, дори с дълъг стаж, са запазили ентусиазма си и гордостта от трудната професия, без която обществото не може. Повечето от тях въртят собствен бизнес, макар и малък, и самочувствието им е пряко свързано с камионите, които най-често и сами карат. И след като автомобилът се превърна в своеобразен показател за това, кой кой е, защо и товарните да не участват в играта? Още повече, че митът за превозвача на далечни разстояния, който живее през повечето време в своя камион, продължава да е обаятелен и в Америка, и в Европа.
Това е част от обяснението за успеха на Magnum: топмоделът на Renault Trucks залага на своята изключителност. Останалата част от отговора са несъмнените, действителни предимства, които ползват шофьорите на Magnum и се чувстват напълно доволни и щастливи.
Какво ново при новия Magnum
Нали не очаквате да ви съобщя, че това е изцяло, 100% нов Magnum?! През последните години не се е появявал автомобил, в който всичко да е ново. Още по-малки са шансовете това да се случи в идните години, особено при тежките товарни автомобили.
Хората от маркетинговото планиране в Renault Trucks са избрали да се оптимизира силовият тракт на Magnum (ще видим как това е постигнато) и да се подобри комфортът на водача, като му се осигури една още по-просторна и луксозна кабина.
Отвън е по-стилен…
В сравнение с предишните версии външно новият Magnum изглежда по-хомогенен и сякаш още по-волеви и концентриран върху мисията си. Сивият металик властваше при представянето в Лион, но синьото, жълтото, бялото и червеното със сигурност ще имат своите почитатели. Хромирани орнаменти, лайстна с релефните букви на Renault под предното стъкло и внушителни огледала подчертават колко сериозна е мисията на знаменосеца, от който французите се надяват да продават годишно по 10 000 броя. При това предимно в Европа – един отеснял и почти преситен пазар*, за който прогнозите не са твърде оптимистични, и който дори през 2010 се очаква да отбележи спад в продажбите на автомобили за далечни превози.
Вицепрезидентът Беноа Карон, отговарящ за гамата автомобили за превози на далечни разстояния, посочи като основен пазар Франция, но специално подчерта, че големи надежди се възлагат и на Германия, където продажбите на Magnum бързо се увеличават.
Новият Renault Magnum
Renault Trucks продължава да стимулира превозвачите да демонстрират индивидуалността си чрез външността на камиона, който карат. Затова новият Magnum* е в още по-голяма степен камион за индивидуалисти.
Две имена фигурират в производствената програма на Renault Trucks за превози на дълги разстояния: Premium Route и Magnum. Premium Route олицетворява френското разбиране за рационалност и за максимална ефективност през всеки километър превоз на товари. А Magnum?
О, Magnum е нещо повече от автомобил за работа и неговото амплоа съвсем не се изчерпва само с превозването на товар от точка А до точка Б. Magnum е емоция, страст и да си го кажем направо – любимец на големите момчета, които дори в предпенсионната възраст са щастливи и доволни, че управляват този внушителен автомобил с горда осанка.
Мнозина превозвачи, дори с дълъг стаж, са запазили ентусиазма си и гордостта от трудната професия, без която обществото не може. Повечето от тях въртят собствен бизнес, макар и малък, и самочувствието им е пряко свързано с камионите, които най-често и сами карат. И след като автомобилът се превърна в своеобразен показател за това, кой кой е, защо и товарните да не участват в играта? Още повече, че митът за превозвача на далечни разстояния, който живее през повечето време в своя камион, продължава да е обаятелен и в Америка, и в Европа.
Това е част от обяснението за успеха на Magnum: топмоделът на Renault Trucks залага на своята изключителност. Останалата част от отговора са несъмнените, действителни предимства, които ползват шофьорите на Magnum и се чувстват напълно доволни и щастливи.
Какво ново при новия Magnum
Нали не очаквате да ви съобщя, че това е изцяло, 100% нов Magnum?! През последните години не се е появявал автомобил, в който всичко да е ново. Още по-малки са шансовете това да се случи в идните години, особено при тежките товарни автомобили.
Хората от маркетинговото планиране в Renault Trucks са избрали да се оптимизира силовият тракт на Magnum (ще видим как това е постигнато) и да се подобри комфортът на водача, като му се осигури една още по-просторна и луксозна кабина.
Отвън е по-стилен…
В сравнение с предишните версии външно новият Magnum изглежда по-хомогенен и сякаш още по-волеви и концентриран върху мисията си. Сивият металик властваше при представянето в Лион, но синьото, жълтото, бялото и червеното със сигурност ще имат своите почитатели. Хромирани орнаменти, лайстна с релефните букви на Renault под предното стъкло и внушителни огледала подчертават колко сериозна е мисията на знаменосеца, от който французите се надяват да продават годишно по 10 000 броя. При това предимно в Европа – един отеснял и почти преситен пазар*, за който прогнозите не са твърде оптимистични, и който дори през 2010 се очаква да отбележи спад в продажбите на автомобили за далечни превози.
Вицепрезидентът Беноа Карон, отговарящ за гамата автомобили за превози на далечни разстояния, посочи като основен пазар Франция, но специално подчерта, че големи надежди се възлагат и на Германия, където продажбите на Magnum бързо се увеличават.